oktoober 25, 2016

Üleeuroopaline programmeerimisnädal Code Week

15.-23. oktoobrini toimub juba neljas üleeuroopaline programmeerimisnädal Code Week, mille eesmärk on tutvustada programmeerimist lõbusal ja kaasahaaraval viisil. 

Code Week 2016 nädala raames toimusid Võru Kreuztwaldi koolis õpitoad. Õpitoad viidi läbi HITSA ProgeTiigri programmi raames ja Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfondi toetusel.
Parksepa Keskkooli 6.b klassi õpilased Astrid, Gerda ja Tõnis osalesid ÄppInventori ja Vanavara digiks õpitubades. Esimeses õpitoas õpiti äpi tegemist ja teises 3D modelleerimist programmiga Tinkercad.
Marten, Hendrik ja Franz võtsid osa animatsiooni õpitoast, kus tutvuti animatsioonitehnikate, töövahendite ja lihtsa arvutianimatsiooni loomisega.
8. klassi õpilane Maryleen osales ÄppInventori õpitoas.
Õpitubadest võeti osa sellepärast, et 2017. a jaanuarist kuni maikuuni toimub HITSA õpilaskonkurss "Digistame ära!". Eelmisel aastal võtsime osa sellest konkursist ja soovime teha seda ka sellel aastal.

Selle aasta alateemad:
  • Robot teeb rohkem kui 10 inimest - Vali mõni eluvaldkond või tegevus, mida robot oskab teha efektiivsemalt kui inimene ning loo prototüüp.
  • Vanavara digiks - Leia mõni vana ese, mis ei ole veel ära digistatud ja muuda see digitaalseks.
  • Mille pärast läheksin kooli - heameelega! - Kes või mis tuleks ära digistada, et õpilased läheksid alati kooli suure ootuse ja rõõmuga? Loo prototüüp või digitaalne lugu.
  • Targad riided - Otsi viise, kuidas muuta oma igapäevased riided targaks, kasutades meid ümbritsevat tehnoloogiat.
  • Digipöörane professor - Kui sul on mõni idee, mis on nii pöörane, et tundub pea ilmvõimatu teostada, siis just see teema ongi õige. Lase fantaasial lennata!
  • Kodu nutikaks - Loo virtuaalne kodu plaan või prototüüp, kus seadmed suhtlevad omavahel ilma inimeste sekkumiseta.
  • Turvaliselt tahvlis ja tänaval - Paku välja lahendus, mis tutvustab digivahendi turvalise kasutamise reegelid.
  • Vajuta Play! - Lase loovus valla, loo elektrooniline muusikapala või animafilm!
     
Arvutitundides proovisid õpilased lahendada programmeerimist nõudvaid mänge.
Seda võid siit sinagi proovida: programmeerimismängud